Witajcie na moim blogu! Na początek może napiszę kilka słów o sobie. Jestem Dagmara- nauczycielka i oligofrenopedagog. Druty i szydełko to moja wielka miłość. Namiętnie kupuję włóczki i inne akcesoria robótkowe. Mam silną potrzebę posiadania tego wszystkiego, mimo, iż zdaję sobie sprawę, że nie dam rady tego przerobić p Ponadto jestem współzałożycielką facebook owej grupy Chusty i szale razem dziergane . Również maszyna do szycia nie jest mi obca. Bardzo lubię projektować i szyć etui na druty i szydełka właśnie. Aktualnie zawodowo również jestem związana ze sztuką i zarażam moich uczniów pasją tworzenia :
Blog > Komentarze do wpisu

Rękawiczki entrelakowe "Letni koktalj" + tutorial

    Niedawno wykonałam moje pierwsze entrelakowe rękawiczki. Tak bardzo się spodobały, że postanowiłam opracować tutorial z opisem wykonania, opatrzony zdjęciami i komentarzami krok po kroku. Nie ukrywam, że aby bez problemu zrozumieć wzór trzeba mieć jakieś pojęcie o entrelaku w ogóle, jednak i inne osoby jeśli są uparte, na pewno podołają.
    Spędziłam kilka dni przy drutach w towarzystwie aparatu, a następnie kilka długich godzin przy komputerze, aby to wszystko złożyć w całość i zredagować. Wzór publikuję za darmo i będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś z niego skorzysta. Gdy dostrzeżecie jakieś nieścisłości, błędy, czy literówki, śmiało proszę o kontakt. Sprawdzałam oczywiście, ale mogłam coś przeoczyć. Możecie się ze mną kontaktować również w przypadku jakiś problemów przy wykonywaniu tego projektu :)
    Wzór możecie pobrać tutaj, ale zapraszam Was również na wydarzenie, które stworzyłam na Facebook'u, razem robi się łatwiej i przyjemniej!

    A tak oto wyglądają moje rękawiczki z Liloppi Pagliaccio w kolorze "Letni koktajl".

    A ja już nie mogę doczekać się Waszych rękawiczek.

    Pozdrawiam :)

wtorek, 28 listopada 2017, daga313

2017/11/29 10:42:52
Świetne! Takich rękawiczek to ja jeszcze nie widziałam!
-
2017/11/30 08:20:00
bardzo pomysłowe,piękne i fajne kolorki,
-
2017/12/02 21:07:14
Bardzo oryginalny pomysł:)
-
2017/12/03 10:16:49
Dla odważnych i szalonych Pań ;)
-
2017/12/04 18:40:31
Piękne rękawice
-
2017/12/18 20:10:58
Jestem uparta jak mało kto, a ten Enterlac to mnie po prostu woła, mimo, że druty miałam w ręku ostatni raz jak chodziłam do przedszkola - ale nauczę się!
-
2017/12/18 20:40:34
Na pewno dasz radę, sama zobaczysz jakie to proste ;-)
Polskie Rękodzieło - katalog blogów

zBLOGowani.pl